luni, 1 octombrie 2012

Ce-am gatit mai special din curcan

 Zic "mai special" desi din punct de vedere lingvistic nu fac bine, dar suntem la capitolul culinar iar bucatele trebuie laudate si apreciate cum se poate mai bine, mai ales daca-s si bune.
Bun, deci noi din curcan gatim mai orice, asa cum faceam si cu puiul, adica: supa cu taietei, tocanita scazuta cu ceapa, gulas ( foarte, fooooaaaarte bun), curcan intreg la cuptor, friptura la tava din pulpe cu mujdei etc.
Si pentru ca voiam ceva special am atacat si pastrama de curcan.
Zis si facut, am cautat retete pe net si am gasit-o mai oachesa pe aceasta: http://www.lalena.ro/486-reteta-Pastrama-din-piept-de-pui.html.
Titlul zice din pui, iar comentariile zic ca se poate si din curcan asa ca am purces la executare.
Am respectat intocmai pasii si iata ce a iesit:

Ianinte de cuptor



Scoasa din cuptor


Sectiune


Sectiune cu felii

Dovada calitatii si a fragezimii


Credeti ca e buna? Ha, ha  mai intrebi? E foarte buna, e mancarea corecta si perfecta pentru copii (apropo, incercati sa nu ii invatati de mici cu salamurile si mezelurile procesate pentru ca substantele adaugate le vor schimba perceptia despre gustul mancarii si va va fi foarte greu sa ii aduceti pe drumul cel bun), batrani, cei care tin dieta si nu in ultimul rand pentru adultii sanatosi care muncesc pentru a-si intretine familia pentru ca toti meritam o hrana corecta, naturala, fara imbunatatiri din laboratorul de chimie.

Va provoc la gatirea unei pastrame de curcan, astept impresiile voastre dupa degustare!

Pentru orice detalii legate de vanzarea curcanilor, pui, carne in viu sau carcasa puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0758401752. Va multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ei au spus asta; tu ce zici?