vineri, 21 septembrie 2012

Cum mai promovam afacerea

Ei dragii mei, bine v-am regasit, iata ca vin cu o noutate deci nu am stat degeaba.
Toti cei care incep sa creasca curcani, sau orice altceva ce trebuie sa aiba ca finalitate vanzarea, se intreaba cum va fi desfacerea.
Ei bine desfacerea, e ca si "facerea" :) adica deloc usoara si amuzanta.
Daca initial te bazezi pe familie, prieteni, cunostinte ca fiind piata ta de desfacere, acest segment se consuma destul de repede in functie de cati din aceste categorii avem fiecare.
Urmeaza apoi abordarea terenului necunoscut noua, si anume strainii, cei pe care nu ii stim,dar cu care vrem sa intram in contact si sa le oferim marfa noastra.
Nu stiu cum vede fiecare in parte piata de desfacere, insa noi o vedem formata din clienti constanti, care stim ca gatesc periodic curcan si isi doresc aceasta carne.
Idealul, cel la care viseaza majoritatea, este sa aiba curcanii gata crescuti si sa vina "cineva" sa ii ia pe toti.
Eu zic sa uitati de aceasta varianta, nu zic ca nu este posibila, insa este destul de rara asa ca este nevoie sa ne concentram pe clienti constanti.
In cadrul promovarii noastre noi am recurs si la metoda de flyere, pe langa anunturi in presa locala, iar zilele acestea am dat drumul la aest flyer.



 Inca nu stim impactul real deoarece circula doar de cateva zile si inca nu s-au impartit toate, insa vom trage la final linia si vom face bilantul; stiu doar ca cineva la care am livrat un curcan  m-a intrebat daca nu cumva am la mine un fluturas verde pentru ca il vazuse la o dna si i-ar fi trebuit, dar eu nu ma gandisem sa ii capsez unul de punga: greseala mea!
Am vrut sa va arat si voua o alta modalitate de promovare, conteaza si asta presupun si ne ajuta la castigarea pietei de desfacere.
Eu va doresc succes, la fel cum imi doresc si noua, si sa auzim numai de bine!


Pentru orice detalii legate de vanzarea curcanilor, pui, carne in viu sau carcasa puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0758401752. Va multumim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ei au spus asta; tu ce zici?