miercuri, 1 august 2012

Am inceput vanzarea

O ea si un el, ca in imaginea de mai jos, dar nu numai ei ci si altii ca ei, cu greutatea intre 8 si  16 kg asteapta sa va incante papilele gustative, pe-ale voastre, ca ale noastre au fost deja;).




Nu mai mancasem niciodata carne de curcan, am avut emotii la inceput deoarece stiam ce gust au gainile de tara si nu pot sa zic ca ne place la nebunie, doar culoarea ce o dau supei, asa ca cu emotie in gand am luat prima imbucatura de piept de curcan facut la gratar.
Am ramas extrem de placut impresionati de calitatea si gustul carnii, incomparabil cu gaina de tara sau chinuitii pui de abator.
Am avut retineri in a manca deoarece nu eram obisnuiti sa mancam pasarile crescute de noi, pasari cu care am comunicat, le-am cantat si le-am pupat :), insa in cele din urma ideea de afacere primeaza si asta e, isi urmeaza cursul firesc.
Curcaneii nostri sunt hraniti cu  malai si srot de soia, au mai mancat si dude si iarba. Apa este mereu proaspata, de fapt nici nu apuca sa se invecheasca pentru ca o consuma extrem de repede, mai ales cu caldurile care sunt.

Cu placere va informez ca un kg de carne de curcan in viu este la pretul de 16 lei , un pret rezonabil avand in vedere faptul ca in magazine un kg de carne de curcan ajunge pana la 38 de lei, un pret binemeritat pentru o carne extrem de sanatoasa obtinuta prin conditii naturale.

Pentru orice detalii legate de vanzarea curcanilor, pui, carne in viu sau carcasa puteti sa ne contactati la numarul de telefon 0758401752. Va multumim!

2 comentarii:

  1. La cun arata curcanul taiat nu te astepta sa il cumpere nimeni deoarece asa ceva gaseste si in magazin.Un curcan adevarat cu cerere pe piata trebuie sa fie diferit fata de ce gasesc clientii in magazin , piele galbena , curatat frumos si spalat bine .

    RăspundețiȘtergere
  2. Curcanul taiat nu era finalizat ca si proces de curatare: dupa cum observi inca nu avea scoase maruntaiele deci mai era de lucru la partea de curatare si cosmetizare. Pe de alta parte curcanii nu sunt galbeni vara pentru ca nu acumuleaza grasime. Ei se ingalbenesc usor iarna cand incepe sa le fie frig si mananca pentru a face depozite adipoase care sa le tina de cald. Galbene in totalitate sunt curcile, insa pe piata sunt foarte putine si se taie doar la cerere expresa deoarece nu toata lumea iubeste grasimea in mancare. Cine vrea curcan vrea pentru ca nu este gras. De vandut i-am vandut pe toti si ar mai fi fost cerinte. Drept urmare vom avea din nou curcani disponibili in cel mai scurt timp posibil. Ca sa vezi diferenta dintre curcanul de magazin si cel de curte te invit mai intai sa gusti, deoarece gustul si prospetimea sunt atuuri mai importante decat aspectul.

    RăspundețiȘtergere

Ei au spus asta; tu ce zici?